מובילים במספר הבוגרים

המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל היא המכללה הגדולה המובילה במספר הבוגרים לשנה"ל
תשפ"ב, כך עולה ממכתב שהוציאה מנהלת מה"ט, ובו מוצגים הישגי כלל
המכללות הטכנולוגיות בישראל

המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל היא המכללה הגדולה המובילה באחוז הבוגרים המסיימים את לימודיהם בהצלחה. מעצם היותה המכללה הגדולה בישראל, והמובילה באחוזי המדופלמים, הרי שמספר הבוגרים שלה הוא הגדול ביותר מבין כלל המכללות הטכנולוגיות ברפורמה , מעל 800 סטודנטים בישראל. הישג זה נשמר כבר שנה רביעית ברציפות. אחוז הבוגרים מבין כלל הסטודנטים במכללות גבוה ב- 10% מהממוצע הארצי.

"הישג זה הוא תוצאה של עבודה קשה לכל אורך הדרך – החל משלב גיוס המועמדים, דרך קליטתם במערכת, הכשרתם ותמיכה בהם לא רק בהיבט הלימודי, אלא גם האישי ואף הכלכלי, ככל שניתן, ועד לקו הגמר"

ד"ר יוכבד פנסחי-אדיב, מנהלת המכללה הטכנולוגית אריאל בשומרון

"אני גאה מאוד בהישגינו, הנשמר כבר שנה רביעית ברציפות. הישג זה הוא תוצאה של עבודה קשה לכל אורך הדרך – החל משלב גיוס המועמדים, דרך קליטתם במערכת, הכשרתם ותמיכה בהם לא רק בהיבט הלימודי, אלא גם האישי ואף הכלכלי, ככל שניתן, ועד לקו הגמר. זו עבודה מאומצת של עשרות רבות של בעלי תפקידים מנהלתיים, פדגוגיים, שיווקיים, שירותיים. אני גאה בכל אחד ואחת מן העובדים המסורים, וחשה אחריות רבה לסטודנטים ולבוגרים שלנו. אני מקווה שנצליח לשמור על ההישג המכובד עוד שנים רבות".

טופס צד

טופס צד

מלא פרטייך ויועץ לימודים יחזור אלייך בהקדם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות