ללמוד עיצוב גרפי

מסלול הלימודים לעיצוב גרפי מכין את הבוגרים לקראת קריירה מאתגרת בעולמות העיצוב, ההוצאה לאור והפרסום. הלימודים כיום מתמקדים בעיצוב מדיה כדי להכין את הבוגרים לקריירה בתחום הדיגיטל, ובמסגרת תוכנית הלימודים רוכשים ידע תיאורטי וכלים מקצועיים.
עיצוב גרפי הוא תחום מבוקש ורבים מעוניינים ללמוד את הנושא ולעבוד בתחום העיצוב על רבדיו השונים. הלימודים כוללים נושאים מרתקים ויש להפגין יצירתיות, חשיבה מקורית ולהצטיין בביצוע. רוב העבודה כיום של מעצבים גרפים היא בסביבה ממוחשבת, עם תוכנות גרפיקה פופולריות כמו פוטושופ, אין דיזיין ועוד, ובנוסף לומדים בניית ועיצוב אתרים, אנימציה, אפיון ועיצוב ממשקי חוויית משתמש UI/UX ונושאים נוספים.
לימודי עיצוב גרפי מתאימים בעיקר למועמדים בעלי חוש אסתטי ואהבה לעיצוב, ולכל אדם הרואה בתחום העיצוב כדרך חיים. כדי ללמוד את התחום נדרשות יכולות מסוימות כמו יצירתיות, קריאטיביות וזיקה לעולם העיצוב.

למה כדאי ללמוד עיצוב גרפי?

תחום העיצוב הגרפי מבטיח עבודה מעניינת ומאתגרת, ויש שפע אפשרויות תעסוקה. הלימודים מקנים ידע וכלים המאפשרים לבוגרים לעבוד כפרילנסרים או כשכירים, ועבודה כמעצב גרפי נחשבת למתגמלת מאוד והיא מאפשרת למעצבים לקחת חלק חשוב בעולם הפרסום, להשפיע על אחרים ולהשאיר חותם ואמירה אישית בעבודות הוויזואליות.

כדאי ללמוד עיצוב גרפי מהסיבות העיקריות הבאות:

  • עבודה מתגמלת – מעצב גרפי יכול לממש את הכישרון והיצירתיות שלו בעבודתו, זהו אחד התחומים היצירתיים ביותר בשוק העבודה, ומעצבים מצליחים נהנים מעבודה מתגמלת ומעניין רב.
  • מימוש עצמי – בעיצוב ניתן לממש יכולות אישית ייחודיות ולהפגין קריאטיביות, חדשנות והעזה. בתחום העיצוב הגרפי מחפשים אנשי מקצוע מיומנים מבחינה טכנית וביצועית בעלי אמירה אישית וחשיבה חדשנית ופורצת דרך. מעצבים גרפיים מספקים השראה לאחרים, העבודות שלהם משפיעות על חיי אנשים, והם נמצאים בחזית הטכנולוגיה.
  • עבודה כפרילנסר או כשכיר – בוגרי המגמה יכולים לבחור את דרכם ולהחליט האם לעבוד כשכירים בסטודיו לעיצוב או להקים עסק עצמאי ולספק שירות כפרילנסרים. במציאות של היום זהו יתרון חשוב ומשמעותי, ורבים מעדיפים לעבוד כפרילנסרים כנגד חשבוניות וליהנות מעסק קטן, כאשר ניתן להקים סטודיו ולעבוד מהבית.
  • ריגוש ואתגרים – מעצב גרפי נהנה מעבודה מאתגרת, מספקת, מתגמלת ומרגשת, המעצב עוסק בהעברת מסרים בצורה ויזואלית, מקורית וייחודית, וביכולתו להשפיע על אחרים, לכן זו עבודה מאתגרת מאוד.
  • מקצוע עם עתיד – משבר הקורונה גרם לרבים לחשב מסלול מחדש בחיים ובקריירה, וכיום כולם כבר הבינו מדוע חשוב לבחור מקצועות של המחר, ובהם מקצוע העיצוב. רוב העבודה כיום היא בתחום הדיגיטל, המגמה צפויה להמשיך בעתיד הקרוב מאחר ואנשים משנים הרגלים, עוברים לרכישת באתרי המכירות, מבלים יותר באינטרנט ועוד, ובנוסף העבודה מתאימה לכל גיל, לכן אפשר לעשות הסבה מקצועית גם אחרי גיל 40 או 50.

אם אתם מחפשים מקצוע מאתגר, מרגש ומתגמל המבטיח לכם תעסוקה גם בעתיד – כדאי לכם לקרוא מידע נוסף על מסלול הלימודים להכשרת הנדסאי עיצוב מדיה. זהו מסלול לימודים חווייתי הכולל נושאים מגוונים מעולם המדיה החזותית ומעולם המדיה הוויזואלית – למידע נוסף על עיצוב מדיה

מהן אפשרויות התעסוקה לבוגרי עיצוב גרפי?

בוגרי מגמת עיצוב גרפי נהנים משפע אפשרויות תעסוקה כשכירים וכפרילנסרים, בין היתר באפשרותם לעבוד כמעצבים במשרדי פרסום קטנים או גדולים, בחברות מיתוג מובילות, בחברות הייטק בעיקר בפיתוח מוצרים למסכי המכשירים הסלולריים ולמחשב. בנוסף, יש ביקוש רב לבוגרי עיצוב מדיה חדשה למשרות העוסקות בפיתוח ובעיצוב אפליקציות, בחברות לבניית ולעיצוב אתרי אינטרנט, ובחברות הייטק למגוון תפקידים במחלקות ה-MARCOM. כמו כן, יש ביקוש לגרפיקאים בחברות הוצאה לאור, בבתי דפוס, בעיתונות ובפורטלים גדולים.

טופס צד

טופס צד

מלא פרטייך ויועץ לימודים יחזור אלייך בהקדם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות